Dzień dobry, gościu

Zwroty

Wymiana - masz na nią 14 dni

Nie odpowiada Ci wygląd obuwia? A może wybrałeś nieodpowiedni rozmiar obuwia? Nic nie szkodzi. Możesz wymienić każdy zakupiony u nas towar na inny.

W takim przypadku wystarczy, że odeślesz go -  wraz z dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) - na nasz adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „FIMEX" ul. Golce 12, 42-134 Truskolasy.

Do produktu dołącz dokument z informacją o wymianie (dokument wymiany).

Pamiętaj o odesłaniu towaru w oryginalnym opakowaniu.
Towar wraz z dowodem zakupu i odpowiednim formularzem musisz wysłać do nas w terminie do 14 dni od momentu otrzymania paczki
Na rozpatrzenie Twojej wymiany mamy 10 dni roboczych.

 

Zwrot - masz na niego 14 dni

Zakupiony towar możesz zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

Aby to zrobić, wystarczy, że wyślesz do nas towar oraz załączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni od otrzymania paczki.

Prosimy, abyś swoje oświadczenie, wraz ze zwracanym towarem oraz dowodem zakupu (paragon lub faktura), wysłał nam na adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „FIMEX" ul. Golce 12, 42 - 134 Truskolasy.

Na rozpatrzenie Twojego zwrotu mamy 10 dni roboczych.

 

Koszty wymiany i zwrotu

Przy zwrocie i wymianie towaru zwrócimy Ci koszty samego towaru, a także koszt dostarczenia do Ciebie pierwotnego zamówienia (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia przesyłki, innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanych przez nas). Pozostałe koszty zwrotu i wymiany pokrywasz we własnym zakresie. Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek wysyłanych do nas na koszt odbiorcy.

Preferowanym sposobem, w jaki możemy zwrócić Ci pieniądz,e jest przelew na wskazane przez Ciebie konto bankowe, w terminie do 14 dni od dnia orzymania odpowiedniego formularza.

 

WAŻNE

Produkty, które zwracasz lub wymieniasz, nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być odesłane z dokumentem zakupu (paragon lub faktura), który otrzymałeś wraz z przesyłką. Pamiętaj również, że oryginalny karton, w którym są opakowane Twoje buty, jest ważną częścią zamówienia. Zachowaj go, ponieważ jego zniszczenie powoduje brak możliwości wymiany i zwrotu towaru. Wysyłając nam oryginalny karton z towarem, opakuj go i zabezpiecz przez uszkodzeniami, do których może dojść w czasie transportu. Nie naklejaj naklejek i taśmy klejącej bezpośrednio na karton.

PAMIĘTAJ, ŻE NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSYŁANYCH DO NAS ZA POBRANIEM